3 krat 2.0

Posted on 09/04/2013

0


E2.0, izmenjava znanj, obvladovanje sprememb, prilagajanje, problem, projekt, rast, rezultati, ROI, sodelovanje zaposlenih, test, učinkovitost, uvedba, znanje

Profil

  TELUSTelekomunikacije

Kanada

sodelovanje zaposlenih, izmenjava znanj, obvladovanje sprememb

12.700.000 strank

35.000 zaposlenih

Tok novic

 1363720852_user_64 Problem bi lahko na kratko opredelili v treh točkah:1. med zaposlenimi in podjetjem želimo vzpostaviti tesnejšo, a prijazno povezavo;2. poskrbeti za to, da bodo naše stranke še bolj zadovoljne z našimi storitvami;

3. zagotoviti čim boljša komunikacijska orodja za delo na terenu in fleksibilni delovni čas.

TELUS manager

torek ob 9:15

shrani citiraj 7 osebam je to všeč
 IKTuser Za te probleme so kot naročene Enterprise 2.0 rešitve. Gre za integracijo Web 2.0 tehnologij v intranet in v poslovne procese organizacije. Intranet tako uporabnikom ponuja mikrobloge, tok novic, wikije, skupne zaznamke, družbeno omrežje, blog, idejne bloge, uporabniške profile in podobno.

TELUS IKT

torek ob 17:03

shrani odgovori 3 osebam je to všeč

Wiki

Uvedba E2.0 Pobude za uvedbo Enterprise 2.0 rešitev v delo organizacije so večinoma prihajale od zaposlenih in njihovih neposredno nadrejenih. V načrtovanje uvedbe je bilo hitro vključenih tudi več izvršnih direktorjev. V preseku interesov vseh zaposlenih in vseh vodij je bila želja po tem, da se celotni organizaciji ponudi orodja, s katerimi bodo vsi zaposleni bolje usmerjeni k ciljem organizacije.Pot do končne uvedbe E2.0 orodij v Telus ni bila kratka – projekt uvedbe je trajal 4 leta. Organizacija je morala posvetiti nekaj časa in sredstev za izobraževanje zaposlenih in vlagati v interni marketing.Ključni pozitivni rezultati uvedbe E2.0 rešitev v Telus so:

  • večja učinkovitost, izmerjena pri 70% zaposlenih,
  • horizontalna izmenjava znanj in izkušenj,
  • povečano zadovoljstvo zaposlenih.

Podjetje uporabo E2.0 rešitve vidi kot nekaj, kar je smiselno nenehno dopolnjevati in prilagajati spremembam v okolici.

Programi
Izobraževanje
Interni marketing

Telus, 20.3.2013

komentiraj verzije Značke: E2.0, uvedba, rezultati

Profil

 FSG-logo FSGNeprofitna organizacija – raziskave & svetovanjeZDA, Švica, Indija

Hitra rast, izmenjava znanj in izkušenj

200+ organizacij

120 zaposlenih

Blog

Opredelitev problema, četrtek ob 16:13
FSG je hitro rastoča organizacija, ki z obstoječim modelom delitve znanj in izkušenj ter sodelovanja ne more uspešno slediti lastni rasti. Problem je tudi v tem, da je potrebno najti dobre rešitve za komunikacijo z izpostavami, saj FSG posluje na več kot eni lokaciji.Komunikacija s pomočjo elektronske pošte ne zagotavlja optimalne obveščenosti. Zaposleni tudi ne vedo več natančno, na koga se z določenim problemom obrniti. Izkušeni sodelavci in vodje zato vse več časa porabijo zgolj za posredovanje informacij in napotkov. Za rešitev teh problemov bi potrebovali neko rešitev, ki bi omogočila asinhrono, vendar fleksibilno komunikacijo.

Avtor: FSG

19 ogledov komentiraj Značke: znanje, rast, problem
 svetovalec Zaposleni smo si že organizirali lastne sisteme klasificiranja datotek in razporejanja elektronskih sporočil. Gradimo si lastne arhive znanj, uporabljamo aplikacije, kot so na primer DropBox, Google Docs in podobno. Bo torej FSG prepovedal sisteme, ki smo si jih organizirali zaposleni za sebe?

svetovalec

petek ob 10:26

shrani odgovori 30 osebam je to všeč
 FSG-logo FSG vam ne bo ničesar prepovedal. Vsi zaposleni razumete pomen in vrednost delitve znanj in informacij. Vzeli si bomo čas, da vam bomo pomagali pri spoznavanju E2.0 orodij. Pomagali vam bomo seliti vaše individualne rešitve  v E2.0 okolje. Tako boste na koncu od sistema vsi pridobili več.

FSG

petek ob 13:08

shrani odgovori 83 osebam je to všeč

Idejni blog

Spoznanja Kakšna so torej ključna spoznanja po uvedbi E2.0 rešitev v FSG?

  • Finančnih učinkov ne poznamo. Merjenje neposrednih finančnih učinkov uvedbe E2.0 rešitev ni smiselno, ker tudi razlogi za uvedbo niso merljivi.
  • Testna okolja za E2.0 nikoli ne pokažejo vseh zapletov, na katere bomo naleteli v praksi, saj ne gre za orodja, ki bi uporabniku zapovedovala postopke.
  • Obseg uporabe je odvisen od posamičnega uporabnika in ga ni možno formalno regulirati.
  • Vsako E2.0 orodje mora biti narejeno tako, da ga uporabljamo intuitivno, sicer ne bo uspešno.

Torej – kljub temu, da je uvedba zahtevala 3 leta, kljub temu, da smo za boljše upravljanje z znanjem organizacije morali odpreti novo službo, predlagam, da E2.0 okolje obdržimo in ga v prihodnosti še postopno nadgrajujemo z integracijami v obstoječe rešitve.

 
 
 

FSG, 20.3.2013

komentiraj obvesti Značke: znanje, E2.0, ROI, test

Profil

 Pwc_logo.svg PricewaterhouseCoopersRevizije, davčno svetovanje159 držav

22% letna fluktuacija, povprečna starost zaposlenega je 27 let

Ni podatka

180.000 zaposlenih

Medijska galerija

Kratek opis:Problemi, ki jih želimo rešiti z uvedbo E2.0 rešitev v IKT infrastrukturo PwC. Kljub raznoliki programski opremi nimamo orodij, ki bi služila navedenim ciljem.happy

<<  <  odpri   >  >>

 pwc-slika
 

Wiki

Izkušnje Za uvedbo E2.0 moramo biti najprej pripravljeni na nekoliko drugačen razmislek, kot v preteklosti. Trije primeri:

  1. Kje je sedaj intranetna domača stran?
    1. Zaposleni zdaj sami odločajo o tem, kaj in kako bodo spremljali na osebni vstopni strani. Nova osabna vstopna stran je res osebna.
    2. Kje so sedaj vsi obiskovalci?
      1. Obiskovalcev ni več, sedaj so člani, ki izražajo mnenja in komentarje. Zaposleni imajo pravico do mnenja.
      2. Od obveščanja do dialoga
        1. Pristen dialog ni enak PR komunikaciji. V svetu E2.0 rešitev se uporablja le pristen dialog.

Druge pomembne izkušnje, ki jih ne gre spregledati:

  • V prvem koraku ne zahtevajte integracij z obstoječimi sistemi.
  • Ne ustvarjajte pilotskih postavitev. Pilotske postavitve zavrnejo priviligirani posamezniki. Namesto tega uporabite valove – uvajajte eno E2.0 komponento za drugo, val je nekaj, česar posameznik ne more zaustaviti.
  • Uvajajte le tiste E2.0 rešitve, do katerih je v naprej zaznati pozitiven odnos.
  • Filtriranje sporočil in uporabnikove naročnine na novice ne odpravijo celotnega problema s poplavo informacij, vendar je filtriranje informacij predano v roke uporabniku, kar izniči uporabniško nezadovoljstvo zaradi uredniškega filtriranja.
  • Oglašujte zgodbe o uspehu – uporabniki bodo šele skozi te zgodbe spoznali uporabno vrednost in potencial E2.0 rešitev. Ne predpisujte jim postopkov dela z E2.0 orodji.
  • Dokler konkurenca še ne uporablja E2.0 rešitev, je to tudi ena od prednosti pri pridobivanju novih kadrov.
Razmišljanje
Projekt
Prilagajanje Uvedba

 

Poslovna vrednost

PwC, 20.3.2013

komentiraj verzije Značke: E2.0, uvedba, projekt, prilagajanje

Mikroblog

 Logo-SRC Mi najdemo rešitev!

  • Izmenjava izkušenj in prakse med zaposlenimi
  • Posredovanje predlogov in komentarjev vaših strank
  • Zbiranje idej in zamisli vaših sodelavcev
  • Prilagodljiv uporabniški vmesnik
  • Inteligentna analiza socialnih in vsebinskih povezav
  • Uporabniku prilagojen tok novic
  • Dostava informacij na mobilne naprave…

Škoda je papirja. Raje nas pokličite in se dogovorite za predstavitev!

Posted in: InfoSRC 72