Kazoo

Posted on 27/09/2012

0


Nekaj eminentnih predstavnikov svoje vrste smo povprašali, kakšno je njihovo mnenje o Kazoo-ju. Njihove odgovore navajamo v celoti.

Zebrica: “Kazoo mi je omogočil, da lažje spim. Sedaj mi ni treba nenehno paziti na to, ali si me kdo od obiskovalcev želi ogledati. Tudi kadar spim, si lahko vsak, ki je dovolj pameten, da zna uporabljati svoj pametni telefon, s preprostim skeniranjem QR kode ali dotikom NFC točke ogleda moje slike, filmčke in ključne informacije. Prav zaradi tega mi sedaj ostaja več časa za spanje, kar pozitivno vpliva na moje črte. Opazila sem, da mi sedaj tudi griva manj izpada.”

 

Slonček: “Hja, če vprašate mene, mi je Kazoo zelo spremenil življenje. Lahko bi rekel, da je bilo pred Kazoojem vse skupaj precej črno-belo, kot če pogledate Zebrico, he he. Kazoo mi je omogočil, da sem končno lahko izgubil odvečne kilograme. Prej sem moral biti vedno največji in najdebelejši, da so me lahko vsi opazili, danes pa lahko vsak, ki ga zanima moj veličastni rilček, pride do mene s pomočjo zemljevida na pametnem telefonu in GPS navigacije. Še posebej mi je všeč to, da me najdejo tudi tisti, ki imajo v rokah iPhone, ne le tisti z Android napravami – tako se počitim še bolj pomembnega, kar me dodatno vzpodbuja pri shujševalni kuri in zdravem načinu življenja!”

 

Žirafica: “Neprecenljivo! Kazoo nas lahko izredno zbliža s strankami. Zaradi nagradne igre, ki je vgrajena v Kazoo, imajo stranke možnost zbiranja točk. Vedno jih čakajo nove dogodivščine, kar enostavno mora vplivati na to, da je zvestih strank več. Večja pozornost seveda vpliva tudi na čistočo mojega življenjskega prostora. Kaj bi si obiskovalci mislili o žirafici, ki bi živela med bakterijami in pršicami? Vedno pravim – kvalitetno počistite, da nas ne bo sram pred strankami. Kadar je strank veliko, mi bolj pozorno prisluhnejo. Kazoo lahko moje življenje spremeni le na bolje. Všeč mi je tudi možnost posvojitve, saj sem sirotica in pod okriljem posvojiteljev bi bilo moje življenje bolj kvalitetno.”

 

Kazoo je idejni koncept mobilne aplikacije in marketinških aktivnosti, ki je nastal kot rezultat kreativnega sodelovanja med SRC d.o.o. in agencijo Klicaj. Kazoo lahko – skladno z vašimi željami in potrebami – prilagodimo za vsak zoo, tudi za vse tiste, v katerih živimo in delamo. Pokličite nas in se prepričajte sami.

Robert Kristanc in David Anand Rajapakse